FAQ
Dane firmy

Właściciel sklepu internetowego studioswiatla.pl jest:

ELMAX Sp. z o.o. Sp.k.
ul. Fabryczna 2D
20-301 Lublin

NIP: 946-265-64-61

REGON: 363228673


Obsługa sklepu studioswiatla.pl:

ELMAX Sp. z o.o. Sp.k.

ul. Bartycka 24/26
pawilon 3B stoisko 222
00-716 Warszawa


Nasze konto bankowe:

BOŚ

70 1540 1144 2114 9268 4716 0005

Termin realizacji

1. Okres realizacji zamówienia wynosi do 7 dni i liczony jest w pełnych dniach roboczych, pomijając soboty, niedziele i święta które nie są liczone w terminie realizacji zamówienia, a w przypadku braku towaru na magazynie sprzedającego, okres realizacji wydłuża się od 7 dni do daty podanej przez producenta o czym klient powinien być dodatkowo poinformowany.

2. W przypadku zamówienia i wybrania formy płatności przelew, karta - czas realizacji zamówienia liczy się od momentu zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie. Jeżeli chcesz mieć pewność, że wybrany towar dotrze do Ciebie na czas, skontaktuj się z nami przed złożeniem zamówienia mailowo sklep@studioswiatla.pl. lub telefonicznie 601 221 669 / informacja telefoniczna w godz. PN. - PT.: 9:00 - 18:00 / Sobota: 10:00 - 16:00. Odpowiemy na pytania o dostępność wybranego przez Ciebie produktu.

Dostawa - Spedycja

Wysyłka towaru jest realizowana za pośrednictwem Firmy DB Schenker.

Koszty dostawy Oprócz bezpieczeństwa dostawy równie istotne są jej koszty. Przy zakupach powyżej 200 zł brutto oraz w przypadku odbioru osobistego w punktach EL-MAX Studio Światła (Lublin, Warszawa, Chełm, Puławy, Tarnobrzeg, Zamość, Kielce*) nie zapłacisz za dostawę ani złotówki. Przy zakupie produktów o mniejszej wartości niż 200 zł koszt dostawy wynosi zaledwie 15 zł (przy wybranej formie płatności Przelew lub PayU /dawne Platnosci.pl/) lub 25 zł (przy wyborze płatności przy odbiorze).

* Przy wyborze opcji odbioru osobistego w Warszawie dostępne formy płatności to Przelew lub PayU (dawne Platnosci.pl).

1. Zamawiający może wybrać następujące formy dostawy towaru:

Sposób dostawy

Całkowity koszt dostawy (zawiera VAT)

 

Przesyłka kurierska paczka (przedpłata)

15.00 zł

 

Przesyłka kurierska paleta (przedpłata)

100.00 zł

 

Przesyłka kurierska (płatność przy odbiorze)**

25.00 zł

 

Przesyłka kurierska (zakup powyżej 200 zł brutto)

0,00 zł

 

Odbiór osobisty (Lublin, Warszawa, Chełm, Puławy, 
Tarnobrzeg, Zamość)***

0,00 zł

 


** Maksymalna wartość zamówienia przy płatności przy odbiorze to 1000 zł brutto
*** W przypadku odbioru osobistego możliwe formy płatności to przelew oraz PayU (dawne Platnosci.pl)

Wszystkie paczki są ubezpieczone do wartości przesyłki.


2. Okres realizacji zamówienia wynosi 7 dni i liczony jest w pełnych dniach roboczych, pomijając soboty, niedziele i święta, które nie są liczone w terminie realizacji zamówienia. W przypadku braku towaru w magazynie sprzedającego, okres realizacji wydłuża się od 7 dni do daty podanej przez producenta, o czym Klient jest dodatkowo informowany.
3. Po dokonaniu odbioru przesyłki klient ma obowiązek w obecności kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić czy jej zawartość zgadza się z zamówieniem oraz czy produkty nie są uszkodzone. W razie konieczności należy spisać protokół w obecności kuriera ( odpowiedni druk reklamacyjny powinien posiadać przy sobie pracownik firmy kurierskiej), oraz skontaktować się ze sklepem. Protokół taki stanowi jedyną podstawę do uznania reklamacji.
4. Z chwilą wydania rzeczy sprzedanej przechodzą na kupującego korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy.
Jeżeli rzecz sprzedana ma zostać przesłana przez sprzedawcę kupującemu będącemu konsumentem, niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy przechodzi na kupującego z chwilą jej wydania kupującemu. Za wydanie rzeczy uważa się jej powierzenie przez sprzedawcę przewoźnikowi, jeżeli sprzedawca nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez kupującego.
5. W przypadku odmowy odbioru przesyłki za pobraniem, bez wcześniejszej rezygnacji koszty dostawy i odesłania ponosi Klient.
6. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone od uszkodzenia i zaginięcia.
7. Zakupiony towar dostarczamy na terenie całego kraju za pośrednictwem firmy kurierskiej DB Schenker w godz. 10-16.
Formy płatności

1. Proponujemy następujące formy płatności:

  • Przelew na konto bankowe

    ELMAX Sp. z o.o. Sp.k. 20-301 Lublin ul. Fabryczna 2 D

    Nr konta bankowego: BOŚ o/Lublin 70 1540 1144 2114 9268 4716 0005

    ( w tytule przelewu należy podać nr. zamówienia)

  • Płatność kartą poprzez panel PayU (dawne Platnosci.pl)

  • Płatność za pobraniem – wartość zamówienia do 1000 zł

Faktura VAT wysyłana będzie wraz z towarem i umieszczona na zewnątrz paczki w przeźroczystej kopercie.

2. Koszty transportu dopisywane są na dokumencie sprzedaży jako pozycja 'Usługa transportowa'

3. Dla zamówień z wybraną formą płatności "przelew bankowy" wpłata na rachunek ELMAX Sp. z o.o. Sp.k.
powinna nastąpić w ciągu 3 dni   roboczych od momentu złożenia zamówienia.
4. W przypadku zamówienia i wybrania formy płatności "przelew bankowy" i "karta" czas realizacji zamówienia liczy się od momentu zaksięgowania pieniędzy na koncie Sklepu.

Bezpieczeństwo transakcji

Bezpieczeństwo płatności

Płatności w sklepie studioświatła.pl mogą być realizowane na wiele sposobów. Każdy gwarantuje pełne bezpieczeństwo transferu pieniędzy. Dostępne są następujące formy:

Płatność za pośrednictwem centrum płatności on line PayU

Jest to bardzo wygodny dla klienta i super bezpieczny system płatności. Opłata jest uiszczana za pośrednictwem następujących kanałów:

  • kartę płatniczą - VISA, MasterCard, Diners Club, JCB, POLCARD, PBK Styl i wiele innych
  • szybki przelew z mBanku - mTransfer
  • szybki przelew z MultiBanku - MultiTransfer
  • szybki przelew z Inteligo - Intelipay
  • szybki przelew z BZ WBK - Przelew24
  • przelew tradycyjny - Poczta Polska oraz inne uprawnione placówki

PayU stosuje najbardziej zaawansowane ze wszystkich systemów płatności w Polsce rozwiązania gwarantujące bezpieczeństwo dokonywanych transakcji online. Serwis posiada certyfikaty bezpieczeństwa najbardziej znanych i renomowanych instytucji na świecie oraz posługuje się wysokiej klasy zabezpieczeniami. Jako jedyni dostarczają rozwiązania i instrumenty płatnicze, zastosowane na podstawie dedykowanych, oficjalnych umów z bankami, które oprócz samego mechanizmu płatności, pozwalają na wzajemne działania marketingowe, mające na celu m.in. promowanie PayU wraz z jego Partnerami na stronach banku.

Płatność na terenie kraju.

Klienci dokonujący płatności kartą na terenie kraju proszeni są o wybór opcji PayU kraj.

Płatność za granicą.

Klienci dokonujący płatności kartą poza granicami naszego kraju proszeni są o wybór opcji PayU świat.

Dzięki temu gwarantuje:

  • poufność wprowadzanych do systemu danych
  • szyfrowanie komunikacji między klientem a serwerem (Certyfikat Bezpieczeństwa Thawte, Certyfikat SSL, System 3D Secure: Verified by VISA oraz MasterCard SecureCode)
  • unikatowy wewnętrzny system monitorowania transakcji online ograniczający ryzyko wyłudzeń
  • autorskie aplikacje do wykrywania transakcji oszukańczych oraz prób wyłudzeń, które potrafią m.in. udaremnić próbę płatności skradzioną, niezastrzeżoną kartą.

SSL jest protokołem sieciowym używanym do bezpiecznych połączeń internetowych. SSL realizuje szyfrowanie, uwierzytelnienie serwera i zapewnienia integralność oraz poufność przesyłanych informacji. W momencie nawiązania połączenia z bezpieczną (stosującą protokół SSL) stroną www następuje ustalenie algorytmów oraz kluczy szyfrujących, stosowanych następnie przy przekazywaniu danych między przeglądarką a serwerem www. Protokół SSL jest jedną z metod zapewniających bezpieczeństwo w transakcjach finansowych. W systemie PayU transmisja danych szyfrowana jest z użyciem 128 bitowego protokołu. Złamanie 128 bitowego klucza zajęłoby 1 bilion x 1 bilion lat.

Płatności dokonywane kartami płatniczymi Visa oraz MasterCard/EuroCard w serwisie PayUsą chronione za pomocą technologii 3D Secure. 3D Secure jest nową technologią przetwarzania transakcji internetowych przygotowaną i zastosowaną przez Visa i MasterCard. Systemy weryfikacji danych w organizacjach zajmujących się kartami są oznaczane jako Verified by Visa i MasterCard secureCode.

Płatność bezpośrednio na konto firmowe

Jest to najbardziej tradycyjny i jednocześnie najtańszy dla klienta sposób dokonywania przelewu. Transfer pieniędzy odbywa się bezpośrednio z konta klienta na konto firmy Studio Światła - ELMAX Sp. z o.o. Sp.k. (będącej właścicielem sklepu internetowego studioświatła.pl) w BOŚ 70 1540 1144 2114 9268 4716 0005.

Bezpieczeństwo takiej transakcji leży po stronie banków, odpowiedzialnych za transfer środków od klienta.

Polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI W SKLEPIE INTERNETOWYM STUDIOSWIATLA.PL

Sklep Internetowy STUDIOSWIATLA.PL działający pod adresem www.studioswiatla.pl, prowadzony jest przez ELMAX Sp. z o.o. Sp.k., pod adresem: 20-301 Lublin, ul. Fabryczna 2D, posiadającej numer NIP: 946-265-64-61 oraz numer REGON: 363228673[dalej: sprzedający].

dane kontaktowe:

adres strony internetowej: www.studioswiatla.pl

adres poczty elektronicznej (e – mail): sklep@studioswiatla.pl

tel.: 22 891 24 95

Na potrzeby niniejszego Regulaminu ustala się następujące definicje:

a) sklep internetowy STUDIOSWIATLA.PL(dalej jako: „Sklep Internetowy” lub „Sklep”) – sklep działający pod adresem www.studioswiatla.pl, sprzedający produkty znajdujące się w jego ofercie za pośrednictwem sieci Internet;

b) użytkownik / klient– osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której odrębne przepisy przyznają zdolność prawną, posiadająca konto w Sklepie Internetowym i dokonująca zakupu produktów oferowanych na stronie internetowej http://www.studioswiatla.pl;

c) konto klienta- baza zawierająca dane Klienta służące do realizacji składanych zamówień, historię zamówień, preferencje Klienta dotyczące wybranych funkcjonalności sklepu, dane dotyczące wpłat i nadpłat z tytułu zamówień;

  • Dane osobowe Użytkowników będących osobami fizycznymi lub osobami fizycznymi prowadzącymi jednoosobową działalność gospodarczą są przetwarzane przez Sprzedającego jako administratora danych w celu świadczenia usług związanych z funkcjonowaniem Sklepu Internetowego. Przetwarzanie danych osobowych Użytkowników odbywa się zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych i ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  • Użytkownik oświadcza, że wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych umieszczonych w formularzu rejestracyjnym Sklepu Internetowego w celu obsługi procesu sprzedaży i dostawy zamówionych produktów oraz w celu przesyłania ofert marketingowych, jak również na udostępnianie ich innym podmiotom w celach związanych z realizacją w/w usług.
  • Za datę złożenia oświadczenia przez Użytkownika uważa się datę założenia zamówienia w Sklepie Internetowym. Oświadczenie Użytkownika oznacza jednocześnie zgodę na przetwarzania jego danych w przyszłości.
  • Zbiór danych Użytkowników został zgłoszony do rejestracji Generalnemu Inspektorowi Ochrony Danych Osobowych. Użytkownik ma prawo dostępu (w tym wglądu) do treści własnych danych, ich zmiany (w tym poprawiania), a także prawo kontroli przetwarzania własnych danych osobowych (w tym zgłoszenia żądania usunięcia danych), na zasadach opisanych w ustawie o ochronie danych osobowych.
  • Sprzedający może odmówić usunięcia danych osobowych Użytkownika, jeżeli dalsze przetwarzanie tych danych przez Sprzedającego jest konieczne oraz dopuszczalne na podstawie przepisów prawa, w tym jeśli Użytkownik nie uregulował wszystkich zobowiązań wobec Sprzedającego lub jeśli swoim dotychczasowym zachowaniem naruszył obowiązujące przepisy prawa, a zachowanie danych jest niezbędne do wyjaśnienia tych okoliczności i ustalenia odpowiedzialności Użytkownika.
  • Dane osobowe Użytkowników mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości, na mocy obowiązujących przepisów prawa, a także podmiotom trzecim wykonującym na zlecenie Sprzedającego czynności w ramach świadczenia usług objętych działalnością Sklepu Internetowego.
  • W związku ze świadczeniem usług opisanych powyżej udostępnia dane Użytkowników, konieczne ze względu na świadczone usługi.
  • Rejestrując Konto w Sklepie Internetowym, Użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie przez Sprzedającego plików "cookies", o ile Użytkownik dopuścił taką możliwość w ustawieniach przeglądarki internetowej, której używa do korzystania z Sklepu Internetowego. Informacje zbierane przy pomocy "cookies" pozwalają dostosowywać usługi i treści do indywidualnych potrzeb i preferencji Użytkowników, jak również służą do opracowywania ogólnych statystyk dotyczących korzystania przez Użytkowników z Sklepu Internetowego. Wyłączenie w przeglądarce internetowej opcji pozwalającej na zapisywanie plików "cookies" nie uniemożliwia korzystania z Sklepu Internetowego.
Reklamacje

Rękojmia za wady i gwarancja

1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.

2. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

3. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. Wada prawna polega na tym, że rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążona prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.

4. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady, chyba że korzysta z prawa opisanego w ust. 7.

5. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego.

6. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.

7. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. Jeżeli kupujący będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

8. Jeżeli kupującym jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia.

9. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy kupującemu.

10. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Jeżeli kupującym jest konsument, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w ust. 10.

11. W terminach określonych w ust. 11 kupujący może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady rzeczy sprzedanej. Jeżeli kupujący żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.

12. Towary sprzedawane przez sklep są objęte gwarancją udzieloną przez odpowiedniego producenta bądź importera. Warunki takiej gwarancji są określone w dokumencie gwarancyjnym, który jest dostarczany przez sprzedawcę wraz z towarem.

13. Kupujący może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. Wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi.

14. Warunkiem realizacji roszczeń z tytułu gwarancji i rękojmi jest posiadanie dowodu zakupu.

15. Podczas odbioru przesyłki przez Klienta należy sprawdzić kompletność zawartości przesyłki i w przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego lub niekompletności zawartości przesyłki, Klient zobowiązany jest spisać protokół szkody w obecności kuriera. Protokół musi być sporządzony w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach i podpisany przez kuriera i Klienta.

16. Kupujący jest zobowiązany dostarczyć rzecz wadliwą wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionym protokołem reklamacji na adres: ELMAX SP. Z O.O. SP.K., ul. Bartycka 24/26 pawilon 3B stoisko 222, 00-716 Warszawa. Towar powinien zostać zapakowany w sposób zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu.

17. W przypadku korzystania z gwarancji, koszty opakowania i dostarczenia towaru ponosi kupujący.

18. W przypadku umów zawieranych z klientami niebędącymi konsumentami w rozumieniu kodeksu cywilnego, na podstawie art. 558 § 1 kodeksu cywilnego, odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.

Zamówienia

1. W celu dokonania zakupów w sklepie, Klient może dokonać rejestracji lub złożyć zamówienie bez zakładania konta, podając jedynie dane niezbędne do realizacji zamówienia.

2. Zamawiania produktów znajdujących się na stronie internetowej Sklepu, dokonuje się poprzez prawidłowe wypełnienie przez zamawiającego formularza zamówienia. Poprawne wypełnienie formularza rejestrowego powoduje uaktywnienie konta użytkownika.

3. Sklep internetowy studioswiatla.pl może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu Internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient: a) podał w trakcie rejestracji dane niezgodne z prawdą, nieaktualne lub naruszające prawa osób trzecich (dopuścił się za pośrednictwem Sklepu internetowego naruszania dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych klientów) b) dopuści się innych zachowań, które zostaną uznane przez Sklep internetowy Studioswiatla.pl za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.

4. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /tj. DZ.U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm./. Powierzone nam dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji umowy, a także- jeśli Klient wyrazi na to zgodę - w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez nasz sklep – opcja Newslettera. Klient po zarejestrowaniu się ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania poprzez formularz w „Profilu użytkownika”. Powierzone nam dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa. Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.

5. Zamówienie w sklepie może złożyć osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez kodeks cywilny także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, w tym prowadząca działalność gospodarczą, a także jednostki organizacyjne posiadające zdolność prawną (Klient).

6. W przypadku pytań prosimy o kontakt - dane w zakładce Kontakt.

 

Przedmiot transakcji

1. Przedmiotem sprzedaży on-line są produkty oferowane na stronie www.studioswiatla.pl w chwili składania zamówienia.

2. Ceny wszystkich produktów wyrażone są w złotych polskich (PLN) i podane w kwotach brutto oraz netto. Ceny podane na stronie sklepu obowiązują tylko dla transakcji poprzez internet. Ceny nie zawierają cen źródeł światła, kosztów montażu oraz transportu.

3. Wszystkie towary znajdujące się w ofercie sklepu są fabrycznie nowe.

4. Koszty utylizacji opraw oraz źródeł doliczane są do ceny netto produktu. Ich wysokość jest zależna od producenta. Kwota będzie widniała na fakturze jako pozycja KGO, czyli koszt gospodarowania odpadami.

5. Wszystkie nazwy handlowe, nazwy produktów, nazwy firm i ich logo użyte na stronie internetowej sklepu należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych.

6. Znajdujące się na stronie internetowej sklepu informacje o towarze i cenie nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego, lecz wyłącznie zaproszenie do złożenia przez Klienta zamówienia /oferty kupna/.

 

Procedura zamawiania. Zawarcie umowy.

1. Zamówienia przyjmowane są przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

2. Wybór zamawianych produktów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.

3. Do zawarcia umowy pomiędzy Klientem a sklepem dochodzi w momencie wysłania i potwierdzenia przez klienta zamówienia.

4. Postanowienia regulaminu, a także informacje charakteryzujące produkt wskazane w jego karcie na stronie internetowej Sklepu stanowią część umowy sprzedaży.

5. W przypadku pojawienia się okoliczności niezależnych od sklepu, zastrzega on sobie prawo do realizacji niepełnych zamówień, bądź przedłużenia czasu realizacji po wcześniejszym kontakcie z Klientem.

6. Informacje o brakach, bądź wydłużonym czasie realizacji, będą przekazywane Klientowi tak szybko jak to tylko możliwe.

7. Podczas logowania Klient dokładnie podaje adres e-mail oraz telefon kontaktowy, które niezbędne są podczas realizacji zamówienia.

8. Umieszczenie towaru w koszyku nie jest równoznaczne z jego zakupem.

 

Klient składając zamówienie jednocześnie potwierdza, iż zapoznał się z treścią regulaminu sklepu i zaakceptował postanowienia w nim zawarte.

Towary na zamówienie

Należność za zamówiony towar, dostępny wyłącznie na zamówienie, pobierana jest w formie zaliczki w wysokości 30% całkowitej wartości zamówienia i realizowana po wpłynięciu kwoty na nasze konto. W przypadku zwrotu towaru zakupionego na zamówienie sklep potrąca 50% całkowitej wartości towaru. Oferta sklepu internetowego ważna jest na terenie Polski.

Zwrot towaru

Możliwość zwrotu w terminie 14 dni

Jeżeli uznasz, że zakupiony produkt nie odpowiada Twoim oczekiwaniom przysługuje Ci prawo jego zwrotu w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrócimy Ci pieniądze na wskazany rachunek bankowy.

 

Odstąpienie od umowy.

1. Zgodnie z ustawą z dnia 30.05.2014 r. Poz. 827 o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w naszym sklepie bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.

3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia /na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną/ przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

4. Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Wzór formularza stanowi załącznik do niniejszego regulaminu -formularz zwrotu towaru.

5. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy, Klientowi zwrócone będą wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do klienta / z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep/, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia otrzymania zwróconego towaru. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji.

6. Zwracany towar powinien zostać odesłany w oryginalnym opakowaniu bez śladów używania wraz ze wszystkimi dodatkami, które Klient otrzymał przy dostawie /kable, zasilacze, instrukcje itp./, w sposób zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. Towar wraz z kopią dowodu zakupu należy odesłać na nasz adres: ELMAX SP. Z O.O. SP.K., ul. Bartycka 24/26 pawilon 3B stoisko 222, 00-716 Warszawa

7. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.

8. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy /uszkodzenie, zużycie itp./

9. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

11) zawartej w drodze aukcji publicznej;

12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Tax Free

Zasady obowiązujace lokalnie

Global Blue Polska Sp. z o.o. z siedzbą przy ul. Łopuszańskiej 53 (02-232 Warszawa) działa w oparciu o ustawę o podatku od towarów i usług z dn. 11.03.2004r. (Dział XII, rozdział 6, art.. 126 ÷ 130 (Dz.U. nr 54 poz. 535 z późn. zm)

Zgodnie z obowiązującą ustawą:

1/ uprawnionym do otrzymania zwrotu podatku VAT za zakupy, które w stanie nienaruszonym zostały wywiezione poza terytorium UE w bagażu osobistym, jest turysta posiadający stałe miejsce zamieszkania poza obszarem Unii Europejskiej.

2/ turysta opuszczający obszar UE musi przedstawić Tax Refund Cheque, zakupiony towar i paszport na ostatniej granicy Wspólnoty w Urzędzie Celnym, aby go ostemplować.
Musi to zrobić nie później niż w ostatnim dniu 3-go miesiąca następującego po miesiącu, w którym dokonał zakupu. Tax Refund Cheque bez pieczęci UC jest nieważny do refundacji."

3/ zwrot podatku jest dokonywany w złotych w punktach refundacyjnych GBP (tylko w gotówce!) i może być dokonany nie później niż w ostatnim dniu 4-go miesiąca następującego po miesiącu, w którym dokonał zakupu.

4/ zwrot podatku Vat nie przysługuje w przypadku nabycia paliw silnikowych

5/ minimalna kwota brutto łącznej wartości zakupów, wynikająca z wystawionego Tax Refund Cheque przez jednego sprzdawcę, przy której podróżny może żądać zwrotu podatku Vat, wynosi 200pln.

6/ do Tax Refund Cheque powinien być zawsze dołączony paragon z kasy rejestrującej (nigdy faktura Vat).

7/ sprzedawca jest obowiązany oznaczyć punkt sprzedaży znakiem informującym podróżnych o możliwości zakupu w tym punkcie towarów od których przysługuje zwrot podatku.

8/ GBP - jako podmiot dokonujący zwrotu podatku podróżnym - ma prawo do pobrania od podróżnego prowizji od zwracanej kwoty podatku

W Polsce dostępne są obecnie usługi:

  • TAX FREE SHOPPING
  • DIRECT PROMOTIONS

Tax Free Shopping

Tax Free Shopping to świat w zasięgu ręki

Global Blue doskonale zdaje sobie sprawę z emocji, jakie wiążą się ze sprzedażą, śledzeniem trendów, wprowadzaniem odpowiednich towarów na czas, aby zdążyć przed konkurencją — przecież to my wymyśliliśmy Tax Free Shopping. Podstawą naszych działań jest dogłębne zrozumienie relacji między kupującymi a sprzedawcami.

Rozwój firmy zawdzięczamy uproszczeniu zasad korzystania z programu Tax Free Shopping przy jednoczesnym umacnianiu relacji ze sprzedawcami detalicznymi.

Dzięki temu możemy lepiej poznać potrzeby klientów, zapewnić wyższy poziom obsługi i zwiększyć zyski sprzedawców. Jako ciesząca się największym zaufaniem klientów firma oferująca usługę Tax Free Shopping przyciągniemy do Państwa sklepu klientów, którzy zazwyczaj przeznaczają na zakupy dużo pieniędzy. W 2009 roku osiągnęliśmy nowy rekord — przeprowadziliśmy 13 milionów transakcji! Czyż to nie brzmi zachęcająco?

Nasz system jest prosty w obsłudze, bezpieczny i zachęci do odwiedzenia sklepu wielu klientów zagranicznych — dlatego warto się nim zainteresować.

Global Blue zapewnia obecność na rynkach międzynarodowych, oferuje szkolenia dostosowane do indywidualnych potrzeb [Academy] oraz wsparcie ze strony globalnego zespołu specjalistów do spraw marketingu, który dzięki zastosowaniu przemyślanych dodatkowych strategii marketingowych (np. mapy miast ze sklepami i broszury dla poszczególnych krajów) umożliwi zwiększenie liczby możliwości sprzedaży w skali rocznej.

Powszechnie znany symbol „Tax Free” jest rozpoznawany przez turystów międzynarodowych i kojarzony z możliwością bezpiecznych zakupów zwolnionych z podatku. Dzięki usłudze Global Blue Tax Free Shopping sklep jest postrzegany przez klientów zagranicznych jako atrakcyjny, ekskluzywny, a przede wszystkim bezpieczny, godny zaufania i niezawodny.

Email: taxfree.pl@global-blue.com

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl